Side 2 af 5 FørsteFørste 1234 ... SidsteSidste
Resultater 11 til 20 af 45

Tråd: Souvenirs

Tilmeldt Dato
    May 2011
    Citer Skrevet af Difool Vis Indlæg
    Hvis du vil vide hvornår den næste kommer skal du nok holde øje med Groundspeaks nyhedsbrev
    Ok, det vil jeg prøve, tror jeg må have læst den sidste nyhedsbrev lidt for hurtigt igennem, for syntes ikke jeg så det.
    Tak for hjælpen alle sammen.
    No-panic AKA Nicolai

Tilmeldt Dato
    Feb 2008
    Leap Day souveniren blev annonceret i nyhedsbrevet fra d. 19/1 og nævnt igen d. 24/2

Tilmeldt Dato
    Nov 2009
    Lokation
    Fensmark, Denmark
    Jeg faldt lige over dette, som angiveligt skulle være en (kommende?) souvenir for DK. Er der nogen, der ved noget om dette?
    Arne aka Geodude_DK

Tilmeldt Dato
    Jul 2010
    Den kan jeg så ikke lige udtale mig om Geodude, men jeg syns jeg læste noget med at man skulle kunne finde souvenires ved at bruge groundspeak app til mobiltelefoner, så kun skulle vises i deres app, og ikke i andre app´s, nogen som har købt groundspeak´s app og som kan oplyse om det rent faktisk er rigtig.

Random Pathtag fra www.pathtags.com

Tilmeldt Dato
    Nov 2009
    Lokation
    Fensmark, Denmark
    En souvenir tildeles ved at man logger en kasse, der opfylder betingelserne for at få den - det kan være at man logger på en bestemt dato eller at man logger en i et bestemt område (et land eller en delstat). Når den så er tilknyttet ens profil, kan man ganske rigtigt se den i Groundspeaks app.
    Arne aka Geodude_DK

Tilmeldt Dato
    Feb 2008
    Citer Skrevet af zilveruno Vis Indlæg
    Den kan jeg så ikke lige udtale mig om Geodude, men jeg syns jeg læste noget med at man skulle kunne finde souvenires ved at bruge groundspeak app til mobiltelefoner, så kun skulle vises i deres app, og ikke i andre app´s, nogen som har købt groundspeak´s app og som kan oplyse om det rent faktisk er rigtig.
    Citer Skrevet af Geodude_DK Vis Indlæg
    En souvenir tildeles ved at man logger en kasse, der opfylder betingelserne for at få den - det kan være at man logger på en bestemt dato eller at man logger en i et bestemt område (et land eller en delstat). Når den så er tilknyttet ens profil, kan man ganske rigtigt se den i Groundspeaks app.
    About Souvenirs
    There are two ways to discover a souvenir. The first is to log a geocache within the souvenir zone. For instance, if there were a souvenir for Hollywood, CA and you logged a geocache in Hollywood, you would be awarded the souvenir. The second is to search for a geocache using the Geocaching Application for iPhone or Android when you are within the souvenir zone. Text on your profile page will indicate whether the souvenir was discovered by logging or through an application.

Tilmeldt Dato
    Jun 2009
    Lokation
    Herning
    Købte GCs app i oktober, og har brugt den på 1 eller 2 ture(har i stedet brugt NeonGeo siden).
    Jeg dog ikke fået en souvenir. Men jeg kan se andre souvenir i app'en. Ved ikke om det kun var kort tid, omtalte souvenir kunne fåes?
    Først GeoCaching Live Beta, og siden NeonGeo.
    Fordi tiden ikke skal bruges ved computeren

GS64

Tilmeldt Dato
    Jun 2009
    Lokation
    Herning
    Citer Skrevet af Geodude_DK Vis Indlæg
    Jeg faldt lige over dette, som angiveligt skulle være en (kommende?) souvenir for DK. Er der nogen, der ved noget om dette?
    Fandt en tekst til dit link:
    Im flickR Album von Groundspeak habe ich eine Reihe von zusätzlichen Souvenirs entdeckt, die zwar fertig gestaltet existieren, aber die nicht implementiert und verteilt worden sind. Vielleicht ist der Zuordnungs-Suchlauf zu intensiv und zu aufwändig geworden. Ländersouvenirs wie Japan, Neuseeland, Südafrika, Österreich und die Schweiz und alle skandinavischen Staaten liegen hier auf Halde.
    Schade, denn mit allen diesen Souvenirs könnte ich meine Accountseite schmücken oder zumindest die Souvenirseite erweitern.
    Das wäre doch ein schönes Weihnachtsgeschenk von Groundspeak an die Cacher-Community gewesen. Wurde aber nix und so warte ich halt auf das nächste Weihnachtsfest.

Uddrag: På Flickr album Groundspeak, opdagede jeg en række yderligere souvenirs, der findes klar, men som ikke er blevet gennemført og distribueret. Måske opgaven blev for dyr.

Læs og så dette indlæg:
    http://www.flickr.com/photos/geocach...7627767218578/

Har den nu på min GC-profil
    Sidst rettet af GS64; 04-05-2012 kl 13:57. Grund: Bedre forklaring
    Først GeoCaching Live Beta, og siden NeonGeo.
    Fordi tiden ikke skal bruges ved computeren

GS64

Tilmeldt Dato
    Sep 2006
    Lokation
    Denmark Ballerup
    hvad skulle man gøre for at få DANMARK souveniren ?
    MVH: Thomas og Heidi Scherrer fra Ballerup.

Tilmeldt Dato
    Feb 2009
    Lokation
    Randers C
    Citer Skrevet af OZ2CPU Vis Indlæg
    hvad skulle man gøre for at få DANMARK souveniren ?
    Man skal vel bare logge én dansk cache som fundet

Lignende Tråde

1. Souvenirs for 20. august
    Af edageyR i forum Generelt
    Svar: 16
    Sidste Indlæg: 26-08-2011, 06:23
  2. Souvenirs
    Af Francky23 i forum Hjælp til begyndere
    Svar: 11
    Sidste Indlæg: 30-06-2011, 10:09
  3. Hvordan får man souvenirs?
    Af NoGoodPunk i forum Generelt