Nu har jeg kigget lidt på sagerne...og det viser sig, at det er alle cacher i GSAK der mangler logs. Der står godt nok, hvem der har fundet dem, men ikke loggen. Jeg kan ikke umiddelbat se, at jeg skulle have sagt nej til logs, når jeg henter PQ´s. Disse henter jeg iøvrigt automatisk fra en til formålet oprettet mail-adresse. I går satte jeg GC.com til at lave de nye 1.01 PQ´s til mig. Og da AddLog ikke længere fungere, håber jeg nu på, at der er et klog hoved eller to (ikke dig JIMM-T), som ved hvad jeg har gjort/ikke gjort.
Thomas
The Thomsens
Det bliver hele tiden lidt grønnere
Nu har jeg prøvet at indlæse nye PQ´s, jeg har afinstalleret GSAK og installeret det igen. Og lige lidt hjælper det...Det er jeg godt nok træt af...Hvis jeg da bare har trykket på noget forkert eller noget andet så er det jo fint, men alt er som det skal være
Hjælp!
The Thomsens
Nu har jeg...Det hjalp ikke...GSAK opdaterer en masse, men der er stadig ingen tekst i logningerne...jeg kan se hvem der har logget, hvornår, men ikke hvad de har skrevet.
The Thomsens
Du er vel ikke bare kommet til at skifte split-screen view til "log summary":
Den skal stå på "Full display".
/René
Nix...den står enten på full display eller online page. Og i full display er der inegn logs.Det er meget mærkeligt.
The Thomsens