+ Svar på tråd
Side 2 af 3 FørsteFørste 1 2 3 SidsteSidste
Resultater 11 til 20 af 23

Tråd: Manglende logs

Citer Skrevet af HelgeLarsen Vis Indlæg
    Hvis de PQ'er du har lagt ind er i periode fra i fredags til mandag, indeholder de ingen logs, på grund af en fejl ved geocaching.com. Fra mandag eftermiddag en gang har de været i orden igen.

Det burde ikke påvirke alle cacher (alt efter hvordan du kører dine PQ'er), men det kunne være en del af problemet.

/HelgeLarsen
    Det hele kører fuldstændig som det gjorde på den gamle maskine, det er det jeg er lit uforstående over for.
    Jeg kan jo godt se hvem der har logget, men der står bare et tidpunkt, og det er der jeg lagde cacherne overi GPSén
    The Thomsens

Det bliver hele tiden lidt grønnere

Nu har jeg kigget lidt på sagerne...og det viser sig, at det er alle cacher i GSAK der mangler logs. Der står godt nok, hvem der har fundet dem, men ikke loggen. Jeg kan ikke umiddelbat se, at jeg skulle have sagt nej til logs, når jeg henter PQ´s. Disse henter jeg iøvrigt automatisk fra en til formålet oprettet mail-adresse. I går satte jeg GC.com til at lave de nye 1.01 PQ´s til mig. Og da AddLog ikke længere fungere, håber jeg nu på, at der er et klog hoved eller to (ikke dig JIMM-T ), som ved hvad jeg har gjort/ikke gjort.

Thomas
    The Thomsens

Tilmeldt Dato
    Jan 2007
    Lokation
    Frederiksberg
    Citer Skrevet af The Thomsens Vis Indlæg
    Nu har jeg kigget lidt på sagerne...og det viser sig, at det er alle cacher i GSAK der mangler logs. Der står godt nok, hvem der har fundet dem, men ikke loggen. Jeg kan ikke umiddelbat se, at jeg skulle have sagt nej til logs, når jeg henter PQ´s. Disse henter jeg iøvrigt automatisk fra en til formålet oprettet mail-adresse. I går satte jeg GC.com til at lave de nye 1.01 PQ´s til mig. Og da AddLog ikke længere fungere, håber jeg nu på, at der er et klog hoved eller to (ikke dig JIMM-T ), som ved hvad jeg har gjort/ikke gjort.

Thomas
    Mig bekendt kan man ikke fravælge logs i PQ'er...

Prøv at hente en GPX-fil på en cacheside og indlæs den i GSAK (evt. i en sepparat database) Kommer der logs med der ?
    /Jacob

Nu har jeg prøvet at indlæse nye PQ´s, jeg har afinstalleret GSAK og installeret det igen. Og lige lidt hjælper det...Det er jeg godt nok træt af...Hvis jeg da bare har trykket på noget forkert eller noget andet så er det jo fint, men alt er som det skal være
    Hjælp!
    The Thomsens

Tilmeldt Dato
    Jan 2007
    Lokation
    Frederiksberg
    Citer Skrevet af Picht Vis Indlæg
    Prøv at hente en GPX-fil på en cacheside og indlæs den i GSAK (evt. i en sepparat database) Kommer der logs med der ?
    Har du prøvet det ?
    /Jacob

Nu har jeg...Det hjalp ikke...GSAK opdaterer en masse, men der er stadig ingen tekst i logningerne...jeg kan se hvem der har logget, hvornår, men ikke hvad de har skrevet.
    The Thomsens

Tilmeldt Dato
    Apr 2007
    Lokation
    Kbh V
    Citer Skrevet af The Thomsens Vis Indlæg
    Nu har jeg...Det hjalp ikke...GSAK opdaterer en masse, men der er stadig ingen tekst i logningerne...jeg kan se hvem der har logget, hvornår, men ikke hvad de har skrevet.
    Sådan en gpx fil er jo en ren tekstfil. Har du prøvet at åbne den med f.eks. Notepad og se om der faktisk ér logs i den?
    /Karin
    Team Absalon

Du er vel ikke bare kommet til at skifte split-screen view til "log summary":

Den skal stå på "Full display".

/René

Omnia quaerite - Se mine fundne cacher.

Nix...den står enten på full display eller online page. Og i full display er der inegn logs. Det er meget mærkeligt.
    The Thomsens

Citer Skrevet af Team Absalon Vis Indlæg
    Sådan en gpx fil er jo en ren tekstfil. Har du prøvet at åbne den med f.eks. Notepad og se om der faktisk ér logs i den?
    Der er masser af logs med i PQérne....
    The Thomsens

+ Svar på tråd

Regler for meddelelser

• Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg