+ Svar på tråd
Side 1 af 2 1 2 SidsteSidste
Resultater 1 til 10 af 14

Tråd: Geocacheren søger stof.

Tilmeldt Dato
    Jul 2008
    Lokation
    Baglandet

Geocacheren søger stof.

Efter de positive tilbagemeldinger ligger det nu klart:
    Den nye udgave af ”Geocacheren” går i luften den 1. Juni 2010 kl. 07.00

Men dens eksistens på sigt er naturligvis afhængig af, at der kommer indlæg til bladet. Jeg hverken kan- eller vil selv levere alt stoffet.

Lige nu søger Geocacheren stof til de første udgaver indenfor disse tre områder:

A. Oplevelser i forbindelse med geocaching.
    Det kan både være lidt længere beskrivelser fra rejser eller geo-udflugter, men også kortere beskrivelser hvis man har haft en enkelt spændende eller sjov oplevelse.
    Og vigtigst: Der skal helst være billeder med!

B. Tips, tricks og ideer.
    Forholdsvis små indlæg med tips til forskelle aspekter indenfor geocaching: At finde, at udlægge, hjælpemidler o.s.v.
    Jeg vil udvælge de bedste tips og løbende bringe dem i Geocacheren.

C. Reportage-offer.
    Jeg søger en geocache-familie som vil tage nogle caches i en af mine serier herovre vestpå:
    SABIK JTM (GCZC0R + 9 mere) eller Torsted Plantage (GC1Y5G0 + 5 mere).
    Jeg vil tage med rundt og lave en reportage - med beskrivelse af og ikke mindst billeder fra turen.
    Som "betaling" for at have mig med på slæb, vil der være kvalificeret hjælp hvis der er nogle kasser man ikke lige kan finde.

Hvis du har lyst til at bidrage med noget af det ovenstående, så kontakt mig på geocacheren@cyberweb.dk for nærmere aftale.

Jeg har heldigvis allerede fået et par henvendelser om materiale, så første udgave skal nok komme i luften.
    Som tidligere nævnt vil Geocacheren udkomme 4 gange om året: 1/3, 1/6, 1/9 og 1/12.
    Disse dage ligger fast, men Geocacheren vil nok kunne variere i ”tykkelse” alt efter mængden af indkommet stof.

Jeg regner med at skrive om USA-turen på min egen blog samt tilføje billeder der, så mon ikke også jeg kunne skrive noget til Geocacheren Hvor meget forventer du?

/René

Omnia quaerite - Se mine fundne cacher.

Tilmeldt Dato
    Jul 2008
    Lokation
    Baglandet
    Citer Skrevet af ProsperoDK Vis Indlæg
    Jeg regner med at skrive om USA-turen på min egen blog samt tilføje billeder der, så mon ikke også jeg kunne skrive noget til Geocacheren Hvor meget forventer du?
    Jeg arbejder på layout, så kan endnu ikke helt sætte "tal" på en "passende" størrelse. Men skal nok lige vende tilbage - og er i øvrigt meget fleksibel.

Jeg har kontaktet et par andre fra USA-turen, så jeg håber I kan koordinere internt. Vil gerne have fra flere, men helst om forskellige oplevelser.

Jeg følges med toan og ham og jeg tager en 3-dages afstikker fra resten af holdet og besøger Grand Canyon, Antelope Canyon, Bryce National Park og Zion National Park så hvis jeg skriver om det konflikter det ikke med hvad de andre skriver om.

/René

Tilmeldt Dato
    Oct 2009
    Lokation
    Struer, Denmark
    DU kan tage hvad du vil af tekst bileder og historier fra min blog..!!

Glæder mig til det "nye" blad..
    Mvh A S Christensen
    N 56° 29.255 E 008° 35.995 My place
    http://geocaching-asc.blogspot.com/

Tilmeldt Dato
    Mar 2009
    Lokation
    Hvidovre
    Fra tid til anden (ofte) skriver jeg også om mine geocaching udflugter på min blog.

Du er velkommen til at låne tekst og billeder, bare du lige smider mig en mail, så ville jeg blive glad...

Tilmeldt Dato
    Jul 2008
    Lokation
    Baglandet
    Citer Skrevet af ProsperoDK Vis Indlæg
    Jeg følges med toan og ham og jeg tager en 3-dages afstikker fra resten af holdet og besøger Grand Canyon, Antelope Canyon, Bryce National Park og Zion National Park så hvis jeg skriver om det konflikter det ikke med hvad de andre skriver om.
    Det vil være perfekt.
    Jeg har nogen der gerne vil skrive om turen LA-Palm Springs-Las Vegas-LA.

Citer Skrevet af A S Christensen Vis Indlæg
    DU kan tage hvad du vil af tekst bileder og historier fra min blog..!!
    Citer Skrevet af SuperIB.dk Vis Indlæg
    Du er velkommen til at låne tekst og billeder, bare du lige smider mig en mail, så ville jeg blive glad...
    Tak for tilbuddet - jeg vil holde øje med dem og skal nok sige til inden jeg stjæler noget.

Tilmeldt Dato
    Jul 2008
    Lokation
    Baglandet
    Citer Skrevet af KongCarlos Vis Indlæg
    Hvis du har lyst til at bidrage med noget af det ovenstående, så kontakt mig på geocacheren@cyberweb.dk for nærmere aftale.
    Der er kommet en del løfter om beretninger til pkt. A (Oplevelser).
    Men mangler endnu noget til B (Tips, tricks og ideer) og C (Reportage-offer, Vestjylland).

Men jeg tror der kommer en spændende første-ugave af det nye Geocacheren.

Tilmeldt Dato
    Jul 2008
    Lokation
    Baglandet
    På trods af flere lyse timer, kan døgnet åbenbart ikke udvides til 30-35 timer.
    Jeg er derfor blevet nødt til, at lave nogle ubehagelige prioriteringer - se også: Carlos checker ud!

Det betyder også, at jeg må stoppe med bladet "Geocacheren" næsten inden jeg overhovedet er kommet i gang.

Jeg har allerede fået nogle gode historier til det første nummer, og disse vil IKKE gå til spilde!
    Heller ikke dem der måtte blive indsendt til mig op til deadline.
    Næste nummer af Geocacheren udkommer altså den 1. juni - ganske som planlagt.

Men: Geocacheren søger herefter en ny redaktør!

Hvis nogen har lyst til at samle handsken op, så kontakt mig endelig.
    Domænet "geocacheren.dk" (betalt indtil marts 2011) stilles frit til rådighed.

Jeg havde jo lovet at skrive lidt her til, hvilken dato har du deadline til det nummer?

Og synd at du ikke kunne finde tid til det hele, men ja, der må somme tider prioriteres.

/René

+ Svar på tråd

Regler for meddelelser

• Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg