Efter de positive tilbagemeldinger ligger det nu klart:
Den nye udgave af ”Geocacheren” går i luften den 1. Juni 2010 kl. 07.00
Men dens eksistens på sigt er naturligvis afhængig af, at der kommer indlæg til bladet. Jeg hverken kan- eller vil selv levere alt stoffet.
Lige nu søger Geocacheren stof til de første udgaver indenfor disse tre områder:
A. Oplevelser i forbindelse med geocaching.
Det kan både være lidt længere beskrivelser fra rejser eller geo-udflugter, men også kortere beskrivelser hvis man har haft en enkelt spændende eller sjov oplevelse.
Og vigtigst: Der skal helst være billeder med!
B. Tips, tricks og ideer.
Forholdsvis små indlæg med tips til forskelle aspekter indenfor geocaching: At finde, at udlægge, hjælpemidler o.s.v.
Jeg vil udvælge de bedste tips og løbende bringe dem i Geocacheren.
C. Reportage-offer.
Jeg søger en geocache-familie som vil tage nogle caches i en af mine serier herovre vestpå:
SABIK JTM (GCZC0R + 9 mere) eller Torsted Plantage (GC1Y5G0 + 5 mere).
Jeg vil tage med rundt og lave en reportage - med beskrivelse af og ikke mindst billeder fra turen.
Som "betaling" for at have mig med på slæb, vil der være kvalificeret hjælp hvis der er nogle kasser man ikke lige kan finde.
Hvis du har lyst til at bidrage med noget af det ovenstående, så kontakt mig på geocacheren@cyberweb.dk for nærmere aftale.
Jeg har heldigvis allerede fået et par henvendelser om materiale, så første udgave skal nok komme i luften.
Som tidligere nævnt vil Geocacheren udkomme 4 gange om året: 1/3, 1/6, 1/9 og 1/12.
Disse dage ligger fast, men Geocacheren vil nok kunne variere i ”tykkelse” alt efter mængden af indkommet stof.

Svar med citat