+ Svar på tråd
Resultater 1 til 4 af 4

Tråd: Sletnig af alt der ligger på en Oregon 550t

Sletnig af alt der ligger på en Oregon 550t

Hej

Jeg har lige købt en oregon 550t. jeg har desværre fået lagt nogle cache ind på den ved hjælp af gsak men kan bare ikke slette dem igen. Er der nogen der kan hjælpe mig med at få slettet alt hvad der er på den. Jeg har prøvet at genindstille fabriksindstillinger.

Mvh Tina

Tilmeldt Dato
    Dec 2002
    Lokation
    Dronninglund
    Citer Skrevet af tinagkrarup Vis Indlæg
    Hej

Jeg har lige købt en oregon 550t. jeg har desværre fået lagt nogle cache ind på den ved hjælp af gsak men kan bare ikke slette dem igen. Er der nogen der kan hjælpe mig med at få slettet alt hvad der er på den. Jeg har prøvet at genindstille fabriksindstillinger.

Mvh Tina
    I:\Garmin\GPX her ligger mine GPX filer, og så kan du vel ud fra datoen (vis som detaljer) se, hvilke du skal slette
    mvh. Luf123

Tilmeldt Dato
    Jan 2007
    Lokation
    Frederiksberg
    Citer Skrevet af tinagkrarup Vis Indlæg
    Hej

Mvh Tina
    For at slette cacher skal du tilslutte GPS'en til computeren.
    Den fermkommer nu som et drev (f.eks. F, men kan hedde noget andet på din PC) på computeren. Gå ind på drevet via denne computer og så ind i mappen Garmin og derefter mappen GPX.
    Der ligger så en fil der hedder noget med caches.gpx eller lign.
    Den indeholder cacherne og kan slettes.

På lørdag er der et event, der omhandler brugen af bla. Oregon. Eventet foregår i Nyborg og der er stadig ledige pladser.
    /Jacob

Mange tak for hjælpen..

+ Svar på tråd

Regler for meddelelser

• Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg