+ Svar på tråd
Side 4 af 4 FørsteFørste ... 2 3 4
Resultater 31 til 34 af 34

Tråd: Geowiki ver. 2?

Citer Skrevet af jesperqvist Vis Indlæg
    Nej nej, stop nu. Det kan jo ikke lade sig gøre, det er jo utænkeligt, utopisk, ja nærmest kætterisk alene at tænke tanken... Bare læs en mængde indlæg herover.
    Jep, hvor jeg skrev (har dog lige tilføjet et manglende n i tiden)
    Citer Skrevet af Difool Vis Indlæg
    Det kan være tiden er med dig/Geowikien det ser ud til at der bliver arbejdet på WYSIWYG editor til MediaWiki. Derudover skulle det ikke undre mig der bliver muligt med drag and drop med HTML5.
    Men så vidt jeg kan læse handler bloggen jo ikke om html generelt men nærmere om Gmail, men ja, resten må snart følge med. Vi står jo og venter...
    Jeg tro nok Mogens har besvaret dette. De fleste moderne browserer, er allerede nu i gang at implementerer så meget som muligt af HTML5, med undtagelse af Internet Explorer, MS har valgt at være på bagkant med udviklingen efter IE6.

PS. Skal vidst undskylde at jeg ikke havde læst det link ordentligt jeg genstartede tråden med, læste nyheden her, og tænkte jeg ville finde kilden til den, problemet er at Gmails blog ikke nævne at det er HTML5 de bruger til det, det gør Version2.
    Sidst rettet af Difool; 20-04-2010 kl 15:20.

Jeg glæder mig til det bliver implementeret. Men Mogens, hvad betyder det med W3C?

Jeg glæder mig til det bliver implementeret. Men Mogens, hvad betyder det med W3C?
    World Wide Web Consortium (W3C) er den gruppe af firmaer og personer der bla. bestemmer HTML standarden.

Det virker unden problemer i FF

GmailDnD1.png

Når jeg så trækker en eller flere filer hen over browser vindet med Gmail kommer der et grønt felt.
    GmailDnD2.jpg

Og hvis jeg slipper filerne over dette felt bliver de uploaded som vedhæftede filer til mailen
    GmailDnD3.png

Som min makker i ZZ9 sagde kewl

+ Svar på tråd

Regler for meddelelser

• Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg