Hej til alle.
Det er helt bevist at der ikke har været mere info omkregn Project 350.
Som det nok er nogle bekændt så har jeg ikke lavet eventer før. Det betrakter jeg som en fordel og der er selvfølgelig også bagdele, ved det.
Jeg hader ikke at kunde leve op til hvad jeg har lovet.
Det er en af grundene til at jeg ikke har informeret mere, en anden er at jeg på ingen måde har kunnet forudse alle de muligheder der er kommet i forbindelse med Project 350.
Det har betydet at jeg har konstant været bagefter.
(Det er der nok nogle der vil mene jeg bare er (Bag efter)).
Det tager jeg som en følge, af, at næste år vil der være en mængde ting som vi kan berette om og drage nytte af.
Nogle få eksempler på ting jeg ikke kunde forudse.
01: Der nu er en forrening ((FUB) För barn, unga och vuxna med utvecklingsstörning)) der arbejder med Project 350. Det samarbejde har bla. ført til at der er Handirating på alle cacher og at der laves nogle cacher der er mere egnet for dem.
02: På et tidspungt blev spørgsmålene så mange fra reviewer at jeg foreslog at fortælde om Project 350 på et møde. Det var et særdeles intenst møde hvor der blev afklaret mange ting. Mødet tog 4 timer.
03: Jeg er blevet kontagtet af Groundspeak (GS). De vil gerne vide mere om Project 350. Bla. hvilke TV stationer der vil være tilstæde på eventerne. Deres forspørgsel kommer, da det overvejes fra GS side, at GS vil bidrage til Project 350.
04: Der har været holdt møder med adskillige myndigheder. De møder har handlet om mange forskellige ting. En af resultaterne, som er præsenteret er at vi har fået tilladelse til at lave eventer i Söderåsens Nationalpark. Efter min bedste viden en førsteganger. Det samarbejde vil blive fortsat. Resultatet af det kan ses på Söderåsens Nationalparks hjemmeside, med års program for 2010. Se link på GC20N60. Klik frem til Maj måned, der vil i finde to indlæg med FANTASTISK reklame for eventerne i parken og hoved eventet lige udenfor.
05: Noget har gjort at de Svenske reviewer har skænket 5 premium medlemsskaber af GS, til Project 350. En gæstus jeg rigtig meget værdsætter.
06: Privat er jeg inveteret til Canada i 10 dage. Og jeg får følgeskab af Gade på en, bla. caching, tur til Frankrig i TB Higlander.
Jeg er sikker på at det ville der ikke være mange projekt magere der ville kunde forudse, ved planlægningen. Enda, ved planlægningen, af noget man ikke havde prøvet før.
Project 350 er for alle.
COJAM der laver nogle fantastiske cacher i Helsingborg området, laver WWFM i Söderåsens Nationalpark. De har lavet et fantastisk oplæg til WWFMen.
Gade som rigtig mange Dansker og Svensker kender laver, Gade's Ice Cream Social - Kopparhatten GC249Y2 i Söderåsens Nationalpark. Et fantastisk sted, med en skøn udsigt.
Hundpsykolog, Tutta61, teknikfotograf og Bången laver et fantastisk stykke arbejde. De har hver deres specialer som de dygtigt bidrager med til Project 350.
Uden deres og mange andres medvirke ville Project 350 ikke være et vildt eventyr. Eventyr har det med at ende godt. For Project 350 er der flere år til enden, hvis der nogensinde kommer en.
Negativ kretik er let at komme med, især hvis man ikke er fuldt orinteret. Fuld information kan og vil jeg ikke give. Man kan ikke afsløre resultater man ikke har en formel aftale om.
Et gammelt ordsprog: Sælg ikke skindet, før bjørnen er skudt.
Er der nogle der vil være med så er alle velkommen til at kontagte mig med forslag til ting vi kan gøre sammen.
Konstruktiv kretik (råd og vejledning) er selvfølgelig også velkommen.
Er der nogen regel jeg har forbrudt mig mod så undersøg det så jeg kan rette en evt. fejl.
Jeg vil slutte med lidt grundlag for navnet, Project 350. Som der funderes over i tråden her, og mange andre steder. Der var oprindeligt tængt på 350 cacher.
Historien bag det tal er:
Jeg var ude at lave en 24 timer sammen med Danne100. Det blev til moterate 128. Der skulle have været 129 men der var en dobbelt log.
Når man går sammen i 20 timer så bliver man trat og begynder at snakke om mange forskellige ting. Jeg begyndte at filosofere over at lave noget der ikke kunde besejres. Det var mest ordentligt hvis det var runde tal 50 - 100 - 150 osv. tallene steg stille og roligt. På et tidspungt kom jeg i tanke om DK08
DK08 var 7 cachere bla. Picht, Elmbaek og gjensen der loggede 315 cacher på en 24 timer. SÅ var tallet der, dejligt rundt 350. Det mente jeg var noget af et projekt.
Derfor: Project 350
Pramissen var og er at det skal, ikke, være et Power trail. Derfor er det lagt i det bedste terrein jeg har kunnet finde som opfylder det, at det skal være flodt at cache og en umulig opgave på en 24 timer.
Hvis jeg ikke havde mødt så mange muligheder, som ikke bare kunde blive liggende så havde det taget 7 dage at logge alle cacherne i Project 350.
den blev lang.
Men jeg håber at det kan være med til at forklare lidt af min måde at gøre tingene på. Jeg ved at der er mange ting jeg hentyder til. Det er ting jeg stadig ikke kan berette om.
Nu er kokken 01.15 jeg er weekend far så der er på tide at sove. En knægt på 7 år vågner tidligt.
GeoHilsen
Projekt ansvarlig
Henrik L. Knudsen
Knudsen6X6 / Sart.Dk