+ Svar på tråd
Side 3 af 3 FørsteFørste 1 2 3
Resultater 21 til 29 af 29

Tråd: Kugleformet beholder

Citer Skrevet af Graahede-DK Vis Indlæg
    Hmm, nu begynder det at blive svære, men tror nok der er 17 forskellige beholdere til pokamon(staves).
    Sorry - så ikke lige din post, da jeg svarede Twincamp

Det ord du mangler er Pokéballs - men det er ikke fordi der netop er præcis 17 varianter af dem - for det er faktisk ikke tilfældet.

Tallet refererer til noget andet, som der er (eller meget snart vil blive) 17 forskellige af
    Arne aka Geodude_DK

Citer Skrevet af Geodude_DK Vis Indlæg
    Jeg takker for din ihærdighed med at hjælpe mig, men som jeg skrev tidligere, har jeg allerede været på eBay, og har bestilt en stak af de halvkugleformede, som du tidligere fandt til mig.

EDIT: Pakkeposten har lige været på besøg:

Så nu skal der gang i malerpenslen (og nej, de skal ikke bare være grønne, eller noget andet kedeligt).
    Var godt klar over at godt klar over at valget var faldet på de der løgbøtter, men stødte lige på den sidste og syntes den måske passede i tråden, andre kan jo siden hen få ligende behov.

Ang. formålet med dem, tro jeg skal have fat i min nevø til den tid.

Hehe - den vinkel havde jeg ikke lige tænkt på

Gotta Catch 'Em All - hvis ikke du er inde i universet, kan du sikkert have besvær med de to mysteries, som serien bl.a. indeholder. Resten, som er traditionelle og multier (og multi-multi'er), kræver ikke særlige færdigheder.

I øvrigt er det lidt en misforståelse at Pokémon udelukkende er for børn. Jo, TV serierne og alt det der er da, men spillene (som denne serie bliver baseret på) er en hel anden historie. Der er rigeligt dybde i dem, til at voksne (også) kan finde udfordring i dem
    Arne aka Geodude_DK

Så er der kommet farve på bøtterne:

Nu mangler vi bare at få tilladelse til at benytte det område vi har udset os
    Arne aka Geodude_DK

Tilmeldt Dato
    Dec 2002
    Lokation
    Harlev J, Danmark

Der er blevet rigtigt flotte - ærgerligt at det ikke lige er i mit nærområde...

/Jakob

Kewl .......

Det var jo dig, der satte mig på sporet af dem, Difool

Planen er at serien skal frigives d. 26. marts (der udkommer de seneste to spil i Pokémon hovedserien) - men lige nu mangler jeg stadig tilladelse til at benytte det område jeg helst vil lægge den i

Jeg er så småt begyndt at lede efter alternative områder, men det er ikke let at finde plads til 18 kasser i et sammenhængende område

EDIT: Inden der er nogen, der begynder at påpege, at der kun er 17 bøtter, så kommer der også en bonus cache, som bliver en ammobox.
    Arne aka Geodude_DK

Tilmeldt Dato
    Jun 2004
    Lokation
    Ringsted
    Planen er at serien skal frigives d. 26. marts
    HELT sikkert en forkert dato
    Men håber da at vi kan få dem en anden god gang når det er tørt i jorden og uden sne..
    Annika Pedersen

Se vores stats her.

Forsvarkommandoen har sørget for at trække tiden ud, men jeg har netop modtaget en mail med en foreløbig godkendelse Det der mangler er en kontrakt, hvor jeg skal skrive under på, at jeg godkender at "Forsvaret frasiger sig ethvert ansvar for bortkomst eller beskadigelse af det udlagte materiale"

Som en lille sidebemærkning har jeg også haft gavn af det link, som tomtomjci gav tidligere i tråden. Multierne i serien får alle en lille Poké Ball, der indeholder noget info, som skal bruges for at finde slutcachen. Efter at have været gennem "malerværkstedet", er de kommet til at se således ud:

I en efterfølgende mail har jeg dog fået grønt lys til at rekognoscere øvelsesterrænet med henblik på udpegning af mulige gemmesteder - så jeg ved godt hvad Geoboy_DK og jeg selv skal lave her i weekenden
    Arne aka Geodude_DK

+ Svar på tråd

Regler for meddelelser

• Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg